sobota, 6 lipca 2013

me and reality, the light and the dark

Cześć! Nareszcie wakacje! ♥ W sumie to jeszcze ich nie czuje. Codzienna wczesna pobudka powoli mnie wykańcza, ale jeszcze tylko do czwartku - chyba dam jakoś radę. Jak wy zaczęliście swoje wakacje? Ja siedzę z siostrą, przypadła mi dwutygodniowa opieka nad nią, choć w sumie nie jest źle Kurcze, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że wreszcie mogę do was napisać! Nie mam niestety zdjęć żadnej nowej stylizacji. Chciałam po prostu napisać żeby dać Wam o sobie znać, że jeszcze żyję i że nie zrezygnowałam z prowadzenia bloga. Jak tylko będę miała chwilę czasu to na pewno przygotuje dla was zdecydowanie lepszy post. Zostawiam was ze zdjęciem mojego słodkiego kuzynka, i wciąż zapraszam na mój fan page na facebooku, gdzie możecie mnie trochę częściej zobaczyć. :)

7 komentarzy:

  1. no fajnie że znowu jesteś ;)) jaki słodziak *_____*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kuzyn jest taki łaaadny *o*

    Jeśli będziesz miała czas, zapraszam na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziak pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. oj opieka nad małym dzieckiem, potrafi być wykańczająca, ale dzidzia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń