piątek, 16 sierpnia 2013

Dziewczyny z Nowego Jorku

Obiecałam, że przyjdę z recenzją książki, którą ostatnio wam pokazywałam. Na półkach jest to zupełna nowość, bo datę swojej premiery miała 31 lipca. W powieści poznajemy główną bohaterkę Pię Keller, której marzeniem jest życie w Nowym Jorku. Wszystko układa się świetnie do momentu, kiedy ktoś wrzuca na facebooka zdjęcia z parapetówki na której tańczy nago na stole. Dwudziestodwuletnia Pia traci pracę, którą załatwili jej rodzice, a także zostaje bez środków do życia. Keller musi zacząć swoje dorosłe życie i ma na to dwa miesiące. Nie mając grosza przy duszy, dziewczyna zaczyna szukać pracy, żeby nie zawieźć swoich rodziców i nie wrócić z nimi do Zurychu. Książka ta jest pisana w pierwszej osobie, więc możemy czuć jakby autorka chciała tylko nam zdradzić historie młodej kobiety. W powieści zobaczymy co naprawdę znaczy mieć cel w życiu, jak wygląda samodzielna praca od podstaw, jak wprowadzić swój pomysł w życie, a wraz z główną bohaterką będziemy przeżywać jej radości i smutki. Będziemy z nią kiedy ma niemałe kłopoty, ale też wtedy kiedy odnosi swoje życiowy sukcesy. Jest to opowieść o przyjaźni, dojrzewaniu i nauce na błędach. Książka jest bardzo wciągająca, gdyż Pię ciągle spotykają dziwne sytuacje z którymi musi sobie poradzić. Jednak jej upór i chęć realizacji własnych celów bardzo jej pomagają. Jak myślicie czy dziewczynie się uda? Będzie miała swoją wymarzoną pracę, pieniądze na utrzymanie? Czy nie zawiedzie po raz kolejny swoich rodziców i zostanie w Nowym Jorku? A może znajdzie miłość, której wcale nie szukała?
Książkę udało mi się przeczytać w ciągu kilku dni, a po skończeniu czułam podekscytowanie, ale zarazem smutek bo był to moment pożegnania z Pią i jej przyjaciółkami. Gdybym miała tę powieść ocenić dałabym jej z pewnością dziesiątkę. Mogę wam szczerze polecić na letnie wieczory.

36 komentarzy:

  1. Muszę sobie zakupić tą książkę. Wydaje się warta uwagi *o*.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Zapraszam do obserwacji :) Odwdzięczę się tym samym :)
    ____________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisałaś tę książkę aż chętnie ją przeczytamy :) Zapraszamy Cię na naszego bloga, dopiero zaczynamy ale wpadnij.
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie muszę nadrobić koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też może ją przeczytam, mimo, że nie czytam tego typu książek.
    Obserwuję! Liczę na to samo :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się bardzo ciekawa, może się na nią skuszę :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytaniu tego co napisałaś wydaje się bardzo ciekawa ;)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też sięgnę po tą książkę :)
    ________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo z wielką przyjemnością przeczytam tę książke :))
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super recenzja, na pewno przeczytam tę książkę :))
    zaobserwowałam i pozdrawiam :) xx

    tojanatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. OoO, chętnie bym taką książkę przeczytała, może być naprawdę ciekawa ; )
    Tematyka na pewno jest interesująca, szczególnie dla dziewczyn w naszym wieku, no i Nowy Jork ! ; D
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być ciekawa, na pewno po nią sięgnę *.*

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ustabilizuje mi się sytuacja( więcej u mnie na blogu :) ) to pewnie z checią się skuszę! :) świetna notka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytałam, ale wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być ciekawa :) jak tylko skończę Lekcje Madame Chic to kupię Dziewczyny z NY ;)
    BUZIAKI :*
    Blog modowy What is in the hat? Nowy post! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie. Uwielbiam takie książki. Skuszę się.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę ją przeczytać :) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  18. Obecnie szukam jakiś dobrych książek. Dziękuję.!

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytam książek ;)
    Fajny blog .!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam tą książkę, idealna na leniwe wieczory. :)

    ciekawy blog,buziaki.! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie ksiażki! Jeśli ta ci się podoba to mo że polubisz "Księżniczki z Park Avenue" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, muszę kupić. Szukam właśnie książki na letnie wieczory <3

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super książka!!!♥ ♥ ♥ z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje się być ciekawa,jak będę miała możliwość to po nią sięgnę :)
    Głupie pytanie : Ile ma stron?;)

    OdpowiedzUsuń
  25. czytałam już gdzieś pozytywna opinię o tej książce więc chyba też muszę ja przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Kiedy tańczy nago na stole" XD. Nie mogę z tego.
    Książka zapowiada się dosyć interesująco, całkiem możliwe, że po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam
    big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog :) dziękuje za odwiedziny :) obserwacja ? :) ja. Tak !!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzieś już widziałam pozytywne opinie na jej temat, muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wydaje się być ciekawa
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zachęciłaś mnie do przeczytania ;D

    zapraszam do mnie i do obserwacji :) http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog. Obserwuję i liczę na revanż ;-)

    malinkaxpp.blogspot.com - skom?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna recenzja -chyba skusze się i przeczytam :D obserwuję i zapraszam do siebie
    Ściskam Fashioncamille
    http://fashion-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń