poniedziałek, 12 sierpnia 2013

muzycznie

Od jakiegoś czasu ciągle was tutaj przybywa. Bardzo się z tego powodu cieszę. Każdy komentarz, obserwacja czy nawet wejście (a było was już tutaj ponad 17 tysięcy) powoduje uśmiech na mojej twarzy, dodaje sił i motywacji do dalszego prowadzenia bloga. Dlatego dzisiaj przychodzę do was z postem muzycznym. Moim postem muzycznym, w którym znajdą się filmy z moich dotychczasowych koncertów. Ten post pojawia się nie bez powodu. Mam swoje marzenia, w zasadzie mogę powiedzieć, że od zawsze wiedziałam kim chciałabym zostać w przyszłości i w pewien sposób chcę o to zawalczyć - tutaj. Bo gdzie znajdę najlepszych słuchaczy jak nie w internecie? Mam nadzieję, że poświęcicie kilka minut na przesłuchanie mojego małego "dorobku" artystycznego i powiecie mi co wam się podoba, a co nie lub po prosto co chcielibyście usłyszeć w przyszłości. Zachęcam was również do subskrybowania mojego kanału Youtube.

67 komentarzy:

  1. świetny głos;o

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie śpiewasz! Najbardziej podoba mi się ewakuacja, też ją śpiewałam.

    +obserwuje, i mam pytanie filmy na yt dodaje się tutaj "dodaj film" na swoim kanale?
    / jakie są warunki dodawania coverów, bo ja też bym chciała coś wrzucić (jak śpiewam)

    czekam na odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie śpiewasz <3

    http://tymbarkowa-ona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny głos :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :D zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. OoO, jak Ty ładnie śpiewasz ; O
    Zawsze chciałam umieć śpiewać, ale cóż... najwidoczniej zostałam stworzona do słuchania ; >
    I jeszcze grasz na gitarze ; D
    Pozdrawiam i życzę zrealizowania marzeń ; *
    Pozdrawiam !

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie :) świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz na prawdę świetny głos. :) Może zacznij nagrywać na youtube jakieś covery? :) http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, bardzo ciekawe jest Twoje wykonanie piosenki Ewakuacja :)
    +dzięki za komentarz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie *.* Zazdroszczę głosu ♥ Najbardziej mi się podoba wykonanie piosenki zespołu Blue Cafe :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze będę zazdrościła ludziom, którzy potrafią śpiewać i grać na gitarze, a ty w obie kategorie się jak najbardziej łapiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz talent dziewczyno ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. super masz głos :* i nie patrz na innych tylko spełniaj marzenia ! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz piękny głos! :) obyś zaszła jak najdalej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny głos <3
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczyny masz ten swoj blog :) Super go zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam Ci już dawno napisać,że jesteś podobna do dziewczyny z Paramore ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę! Koleżanka też śpiewa. Świetnie! Jak tylko wrócę do domu koniecznie muszę przesłuchać! Bez tego już mówię, że będę zaglądać wobec tego obserwuję! Pozdrawiam ..i zapraszam do siebie Pola <3
    OBSERWUJ MOJE POCZYNANIA NA BLOGLOVIN!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny blog , i super spiewasz! obys zaszla daleko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie piszesz =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, masz śliczny głos! :o Rozwijaj się dalej w muzycznym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie śpiewasz choć widać że leżą ci tylko powolne piosenki. Blue Cafe wyszło fajnie, romantycznie, melancholijnie. Ale piosenka Ewy Farny (Farnej? xD) jest nieco szybsza i wiem że cover to własna interpretacja ale sprawiałaś wrażenie śpiewania nie w rytmie :/

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie śpiewasz . Rozwijaj swój talent dalej :)

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie śpiewasz!

    zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetnie śpiewasz! :))
    Masz bardzo ładny głos :))

    Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie spiewasz . Najbardziej Blue Cafe <33
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. masz bardzo ładny głos :) świetnie śpiewasz :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie śpiewasz <3 zazdroszczę talentu :)

    http://subiektywnieobiektywnieowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie śpiewasz! :* Masz śliczny głos i w ogóle, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz ładny głos *.* Zazdroszczę :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz bardzo ładny głos i słuchanie coverów w twoim wykonaniu to naprawdę przyjemne zajęcie . Tylko tak dalej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cover Farnej jest genialny, nie mogę przestać go słuchać :D
    będę zaglądać do Ciebie częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. omg, ale ślicznie śpiewasz <3 Szczególnie Ewakuację ^^
    Masz suba :D


    http://o-wszystkim-i-o-niczym6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cover Farnej <3.
    Świetnie śpiewasz. Oddaj swój głos do wokalu :).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Avril od niepamiętnych czasów. Świetnie wyszła Ci jej piosenka ! Jestem pod wielkim wrażeniem, ukłon ! : )))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej Pięknie śpiewasz <3

    Obserwuję ; * ,

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny głos !
    Filmiki ekstra i pozytywny wygląd bloga ;)
    Liczę że odwdzięczysz się miłym komentarzem u mnie:
    http://vicki-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję tylu wyświetleń, ale się nie dziwię bo super notki piszesz :D.
    Świetny gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz piękny głos <3
    obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tylu wyświetleń! :)
    Co do filmików, to moim zdaniem masz śliczny głos <3 . Brawo, i życzę powodzenia w spełnieniu marzeń :). + Bardzo fajny blog, obserwuję :)

    http://asiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post i ogólnie bardzo ładny blog ;3

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog i nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo niesamowity głos, są ciary :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz niesamowicie piękny głos =)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śpiewasz cudownie :) walcz o swoje marzenia, a z pewnością się spełnią. Gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie sądziłam, że cover ewakuacji przypadnie mi do gustu, ponieważ jestem cichą wielbicielką głosu Ewy i jestem bardzo przywiązana do jej wersji tej piosenki. Jednak w twojej wersji ewakuacji coś mnie urzekło - lekkość i delikatność kontrastująca z mocnym głosem, spodobało mi się ta zmiana! Walcz dalej o swoje marzenia, bo jest o co!

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda, że jakość jest średnia :( ale masz przepiękny głos, najbardziej przypadła mi do gustu piosenka Blue Cafe w Twoim wykonaniu :)

    słucham tylko Still into you, ale dzięki za polecenie, z pewnością przesłucham resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne występy! Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Twój głos jest cudowny, mimo średniej jakości bardzo mi się spodobał :)
    Ciekawi mnie czy śpiewasz też trochę starsze kawałki np. Myslowitz, czy Lady Punk?
    Bardzo chętnie posłuchałabym tych utworów w twoim wykonaniu... :)

    +dodaję do obserwatorów, zapraszam do siebie na animatorka-harcerka-bikerka.blogspot.com / Miłego Dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne wykonania. C; Masz piękny głos. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakochałam się w zdjęciach na górze. Ta spódniczka powiedz gdzie kupiłaś.... Przepiękna <3 A tak wg świetny blog <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o tym post niedawno, ale spódniczkę zamówiłam ze strony Cocktail Shock :)

      Usuń
  52. świetny blog ♥
    obserwujemy?
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie śpiewasz, najbardziej podoba mi się "Ewakuacja" Farnej ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń