sobota, 3 sierpnia 2013

neon skirt

Cześć! W Krakowie dzisiaj bardzo ładna pogoda. Praktycznie cały dzień spędziłam poza domem. Obiecałam, że dzisiaj będzie post no i jest. Zdjęcia z neonową spódniczką pojawiły się jakiś czas temu na blogu, ale chciałam trochę odświeżyć temat. Fotografie, które wam pokazałam były trochę ciemne, i wiele z was pytało czy spódniczka ma kokardę. Dzisiaj nowe zdjęcia tej stylizacji, tylko tym razem w dużo lepszej jakości. Bardzo dziękuję Paulinie, że znalazła dla mnie chwilkę czasu i zrobiła mi te piękne zdjęcia 

t-shirt - MEOWclothing (for no more surprises)
spódniczka - Cocktail Shock
buty - Boot Square
torebka - Fleq
okulary - Carry

48 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna spódniczka :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest fenomenalna. :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wyraziste, neonowe kolory. Pięknie wyglądają, zwłaszcza latem!. Urocza kokarda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta spódnica jest MEGA :) chętnie bym sama taką przygarnęła :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i spódniczka *O*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka, kocham Neony ! :D
    Obserwuję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ta kieca, ale moje serce skradła podkoszulka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega spódniczka! :) Świetny blog! ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super letnia stylizacja. Spódniczka mi się bardzo podoba! :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka boska! :)
    jesteś bardzo ładna .

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka -> HIPNOTAJZING :d
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :) -> http://justhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :)
    Ja również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna spódniczka <3 fajny ma kolorek .
    a co do mojej kurtki to kupiłam ją zimą ,więc wątpie ,że jeszcze będzie .
    Ale może znajdziesz podobną ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję ;) i zalajkowalam też ;)
      Buziaczki ;*

      Usuń
  16. śliczna spódniczka, w połączeniu z luźną bluzką daje super efekt, dzięki, że wpadłaś na mojego bloga, ja Twojego obserwuję ponieważ po pierwsze bardzo mi się podoba, a po drugie nawet jakby mi się nie podobał to i tak bym to zrobiła, nie mogę się po prostu oprzeć osobie, która ma tak samo na imię i nazwisko jak ja :D!
    http://vaniliowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. szałowa spódnica! Jeszcze ten kolor! Świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódniczka :) Jesteś z Krakowa? Ja planuję tam swoją przyszłość :) I UJ :D
    Też bym się bała,ale trzymam za Ciebie kciuki,na pewno sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ZaZarąZarąbisty outfit,podoba mi sięten neon, sukienka idealna, zpołączeniu z tą koszulką, megana luzie :)
    super, i dzięki za odwiedziny buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za komentarz !:) ja tez się obawiałam bólu, przed pierwszym tatuażem trzęsły mi się nogi i ręce, ale warto to przetrzymać! my kobiety jesteśmy silniejsze! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. moje okulary :D tą spódniczkę tzn. bez kokardki też miałam zamiar kupić ale jakoś zawsze wydaje na coś innego :P ja bym poszła na bajkę ale czy mój chłopak.. hmm. ciężko powiedzieć :D zapraszam częściej, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko! jaka cudna spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna spódnica :)
    zapraszam do siebie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna spódniczka pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna spódniczka :) mam te same okulary
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    xzawada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna spódniczka cudna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna ta spódnica, wogóle pieknie wyglądasz !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica genialna! ;) Bardzo ale to baaardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzka i cudowna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  30. koszulka jest bardzo orgianalna:) sportowa ale ciekawewygląda w połączeniu z elegancką spódniczką:) poza tym prowadzisz bardzo fajny blog dlatego dodałam Cię do obserwowanych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, ta spódniczka jest fenomenalna, chciałabym taką samą! W ogóle bardzo przyjemnie tutaj, a Twoje stylizacje są bardzo kobiece i oryginalne, dokładnie tak jak lubię.

    Dziękuję za miły komentarz na MP. Pozdrawiam i będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz ślicznie :) Zakochana jestem w spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna bluzka, podoba mi się ten nkontrast ze stanikiem i spódnicą, idealna całość! :). Obserwujemy blog :).

    OdpowiedzUsuń
  34. całość wygląda świetnie ;)
    obserwuję i zapraszam
    http://kosme-teria.blogspot.com/ ZAPRASZAM, NOWY POST! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw :)


    obserwuję i zapraszam do siebie.
    surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna spódnica i świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódnica jest obłędna <3. Fajny wygląd bloga i świetne stylizacje ,dziękuję za komentarz. Obserwuję <3. Pozdrawiam
    mint-leopard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń