sobota, 10 sierpnia 2013

new books in my bookcase

Molem książkowym już raczej nazwać się nie mogę. Przez długi czas nie przeczytałam ani jednej. Choć muszę przyznać, że czytać uwielbiam. W mojej biblioteczce znajdują się głównie romanse, ale nie zabraknie też tych młodzieżowych. Od jakiegoś czasu polowałam na książkę w empiku. Ciągle brakowało mi czasu, albo pieniędzy, żeby sobie ją sprawić (uwielbiam kupować książki, a potem trzymać je na półce w pokoju). Kilka dni temu przełamałam się. Jakiś czas temu na jednym z blogów trafiłam na kolejną książkę, która również mnie zaciekawiła. Więc w końcu w moim zamówieniu znalazły się dwie czytelnicze pozycje, a nie jedna jak na początku zakładałam. Ja jak to ja, nie mogę spokojnie poczekać do wyjazdu, gdzie planowałam zacząć czytać. Już prawie kończę jedną z nich! A wy co moglibyście mi polecić do czytania na plażę? :)

18 komentarzy:

  1. Molem książkowym to ja raczej też nie mogę siebie niestety nazwać. W życiu przeczytałam tylko kilka książek... Ostatnio lubię biografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach nowych książek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię czytać, ostatnio przeczytałam lekturę, bo na nauczycielka nas straszyła hah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać!
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... ja raczej preferuje kryminały, thrillery i dramaty, a to na plaże tak średnio ; )
    Ja obiecałam sobie, ze przeczytam wszystkie książki w domu, bo tak jak Ty uwielbiam trzymać je na półkach i odkładać ich czytanie na później, jeszcze została mi biografia Queenu i już wszystkie przeczytane ; D
    Śliczną masz pościel (bo to chyba pościel na pierwszym zdjęciu, prawda? Cokolwiek by to nie było ma uroczy wzorek ! )
    Miłego plażingu < 3
    Pozdrawiam ; *

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham czytać!:)
    dlatego wykorzystuję wakacje na czytanie książek, tych które kupiłaś nie czytałam ale czemu nie:) może napiszesz jakaś recenzje po przeczytaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem na etapie końcowym Dziewczyn z Nowego Jorku, więc myślę, że recenzja pojawi się w ciągu kilku najbliższych dni :)

      Usuń
  7. Uwielbiam czytać książki. Polecam Ci książki Richarda Paula Evansa i Nicholasa Sparksa :) "Zaopiekuj się mną" wypożyczyłam ostatnio, zamierzam ją zacząć wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham czytać :) Ostatnio przeczytałam Trzy metry nad niebem i średnio wypadła ;/ Też lubię mieć swoje własne książki na półce w pokoju :)
    Masz konto na lubimyczytac? Chętnie popatrzę i pośledzę co czytasz :)
    Ja mam dużo ulubionych książek,np. Milion małych kawałków,Mała księżniczka,Intruz,HP i wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i obserwuję,bo przypadł mi TWój blog do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogę polecić Ci coś z mojego bloga ;) Tu więcej na temat książki http://books-films-fashion.blogspot.com/2013/07/moje-marketowe-odkrycie-anna-fincer.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham książki ! Z czystym sumienie mogę Ci polecić książki Francuskiego autora Guillaume Musso, a w szczególności "Kim byłbym bez Ciebie" oraz "Ponieważ Cię kocham". Niech nie zwiodą Cię tytuły, książki te nie mają nic wspólnego z tanimi romansidłami, gorąco polecam, bo myślę, że historie przedstawione w tych książkach skłaniają do refleksji, autor trzyma nas w napięciu do ostatnich stron i czyta się to jednym tchem.
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać i staram się w miarę możliwości robić to jak najczęściej :) Mam niestety dziwną przypadłość, ponieważ wszystkie książki jakie czytam lubię mieć na własność :) Nie wiem z czego to wynika, ale przez to muszę zakupić jakiś czytnik e-booków, dzięki czemu nie będę musiała zakupić nowych mebli, które je pomieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czytam książki dla przyjemności tylko w wakacje ,w roku szkolnym nie mam czasu.
    ale b.lubię czytać. Ja ci polecam książki F.Moccia autora 'Trzy metry nad niebem' świetna jest tak samo jak film ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny nagłówek + follow back? :)
    >>>>
    http://swiat-natalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia i fajne książki widać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Też coś w podobnej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń