piątek, 2 sierpnia 2013

nowy wygląd bloga

Cześć! Po długiej, bo prawie miesięcznej nieobecności wracam do was. Właśnie dzisiaj następuje premiera nowego, całkowicie odmienionego no more surprises. Mam nadzieję, że szablon przypadnie Wam do gustu. Nie jest to jeszcze szczyt moich marzeń, ale w miarę możliwości będę się starała go ulepszać. Cieszę się, że udało mi się stworzyć dużo szybszy dostęp do moich kont na portalach społecznościowych, a to za sprawą ikonek, które wreszcie udało mi się znaleźć, a przede wszystkim jetem z siebie dumna, że w minimalnym stopniu udało mi się opanować css. Zdjęcia, które widnieją na nagłówku zrobiła Paulina, której serdecznie dziękuję. ♥ Jutro ruszam z nowymi postami. Postaram się was nie zawieść i w miarę regularnie dodawać posty. Tematyka raczej się nie zmieni, będzie o wszystkim i o niczym. Więc do zobaczenia już niedługo :)

8 komentarzy:

  1. mi się podoba :)))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. :) Może chciałabyś mi pomóc w zmianie mojego bloga? Jak masz czas i chęci to odezwij się na maila podanego z prawej strony, z góry dziękuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ale tutaj się zmieniło, bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny nagłówek :)) uwielbiam neony!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały blog ;) i niesamowite stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog,obserwuje i licze na to samo,cudowna spodnica! <3
    http://dexter-labrador-retriever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń