wtorek, 6 sierpnia 2013

początki włosomaniactwa

Dzień dobry! Dzisiejszy post będzie o zupełnie czymś innym co na blogu pojawiało się dotychczas. Chodzi o włosy - wcześniej były mi raczej obojętne. Mimo, że chciałam, żeby były piękne i długie (marzę o włosach długości do wcięcia w talii) to nie dbałam o nie szczególnie. Jeszcze do niedawna używałam zwykłego szamponu i odżywek, katowałam włosy prostownicą i suszarką (teraz też czasem mi się zdarza, ale coraz rzadziej). Jednak pewnego dnia przez przypadek trafiłam na bloga BlondHairCare i prześledziłam chyba całą włosową historię autorki. Pomyślałam sobie "jej włosy wyglądają pięknie, więc może ja też spróbuję?". Moje włosy są średniej długości, sięgają prawie do zapięcia stanika. Ponad 2 lata temu zapragnęłam mieć marchewkowe włosy, jak Hayley Williams i tak oto wybrałam się do fryzjera. Włosy najpierw zostały rozjaśnione na blond, a to spowodowało, że prawie wszystkie się połamały. Później nałożyłam swój wymarzony pomarańcz, co sprawiło, że połowa moich pięknych włosów po prostu wypadła. Dalej chciałabym mieć ten marchewkowy, bo uważam, że mysi blond jest po prostu nijaki, ale czy da się zachować piękny kolor włosów bez niszczenia ich? Raczej nie. Włosów nie farbowałam od ponad 8 miesięcy, więc z marchewki zrobił się ciekawy złoty kolor. Moje włosy aktualnie prezentują się w ten sposób:
Nie są oszałamiające, prawda? To dopiero początek mojej świadomej pielęgnacji włosów. Od ponad miesiąca zupełnie zmieniłam kosmetyki. Używam teraz takich, które zamiast wysuszać włosy powinny je nawilżyć i odbudować. Moje włosy niestety szybko się przetłuszczają więc jestem zmuszona do ich codziennego mycia. Zakupiłam więc kilka moim zdaniem ciekawych produktów i jak na razie intensywnie je testuję. 
Garnier Ultra Doux - odżywka pielęgnacyjna z olejkiem awokado i masłem karite
Love2MIX - Organiczny szampon regeneracyjny z efektem laminowania Ekstrakt z mango i awokado - dla zniszczonych włosów
Organic Shop - Maska z organicznym awokado i miodem
Planeta Organica - Czarna marokańska maska do włosów

Kosmetyków tych staram się używać naprzemiennie gdyż moje włosy lubią różnorodność. Myślę, że wkrótce któryś z tych produktów zostanie zrecenzowany. Pytanie tylko - czy takie posty wam odpowiadają? Chciałabym tutaj od czasu do czasu zamieszczać postępy mojej pielęgnacji włosów, choć nie ukrywam, że liczę na waszą pomoc i ewentualne doradzenie co z włosami robić. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Do zobaczenia niebawem. 

36 komentarzy:

  1. Ja tez ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy ;)
    ciekawy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj bo włosomaniactwo to okropne uzależnienie, coś o tym wiem :) Posty włosowe uwielbiam,więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne masz włosy :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy zbytnio nie dbałam o włosy, ale nie używam żadnych suszarek ani prostownic i wyglądają bardzo dobrze :)
    Też bym chciała mieć marchewkowe włosy ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się wzięłam za włosy :) daj znać jak będziesz miała jakieś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post ;)ja jedynie prócz szamponu ,używam odżywkę z garniera i sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post gdzie można wygrać kilka kosmetyków, małe GIVEAWAY
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. twój blog jest śliczny obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy są bardzo ważne :) Szczególnie w lecie trzeba o nie dbać :) Lubię te szampony z Garnier'a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba każdy ma kiedyś taki moment :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam dbać i tworzyć z moich włosów nowe fryzury. :D

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy raczej nie potrzebują jakiejś szczególnej pielęgnacji. Nie prostuję, nie farbuję, czasami tylko suszę włosy. Używam tylko szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś taka samą odzywkę ;)

    http://cheeryll.blogspot.com/ | zapraszam, obserwujemy? odp. prosze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ;) Obserwuję i zapraszam do mnie

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten ból, codzienne mycie, MASAKRA ! ; /
    Ja mam to szczęście, że mam proste włosy, ale oczywiście jak każda dziewczyna, która ma idealnie proste włosy chciałabym mieć kręcone ; D
    Ja też zapuszczam, a jak mi się znudzi i obetnę na krótko ; P
    Dziękuję bardzo za komentarz i miłe słowo, to dla mnie bardzo wiele znaczy ; )
    No i za radę, mam nadzieje, że dobrze kliknęłam (ja i technika, masakra!)
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci szybkiego wzrostu włosów i zaproszenia na kolejny post, który ukaże się już niebawem ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio staram się oduczyć mycia włosów dzień w dzień bo już mnie to męczyło...jestem na dobrej drodze :)) + podoba mi się Twój kolor włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczny kolor włosów :) Nawilżanie najważniejsze czy skóry czy włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cudowny nagłówek bloga! Idealny wręcz. :)
    I do tego to już trzeci blog dzisiaj, na który trafiłam, a gdzie widnieje słowo: "włosomaniactwo".
    A to dopiero 03:19 nad ranem :P

    Obserwujemy? Proszę, daj znać u mnie :)
    Buziaki z Gdyni,

    :*

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor włosów. Post bardzo ciekawy :)


    http://rebellenliebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam taką odżywkę z garniera i jest świetna :)




    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się styl Twojego bloga, jesteś swoją drogą bardzo ładna :) http://quitenormally.blogspot.com/ zapraszam do mnie obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uzywam szamponu z pantene (: Obserwujemy? (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolor włosów :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :**


    http://pollyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. masz śliczne włosy :)

    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również już obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, czekaj, Ty nie masz okienka do obserwowania przez gfc :C
      Wstawisz? :))

      Usuń
  27. Ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawią mnie bardzo posty włosowe, więc czekam na więcej! ♥

    Obserwuję :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jestem włosomaniaczką <3
    jestem ciekawa tej odżywki z garniera i już przymierzam się do jej zakupu

    OdpowiedzUsuń
  30. O ja jestem włosomaniaczką, ale kosmetyków z awokado jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. też czaję się na tą odżywkę Garniera, gdyż nie ma silikonów i idealnie nadaje się do moich włosów po prostowaniu keratynowym.
    faktycznie jest taka genialna jak mówią ?

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS ;)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń