niedziela, 29 września 2013

aktualizacja włosowa

Hej! Nie było mnie bardzo, bardzo długo kolejny raz. Mam ostatnio nadmiar różnych obowiązków i przez to zaniedbałam bloga. Dzisiaj przychodzę z krótkim postem. Jakiś czas temu pisałam wam, że zaczęłam bardziej dbać o swoje włosy i pokazałam Wam pierwsze zdjęcie zrobione półtora miesiąca po rozpoczęci systematycznej i świadomej pielęgnacji. Teraz drugie zdjęcie, zrobione dzisiaj. Zauważyłam poprawę w kondycji włosów. Przede wszystkim zaczęły się bardziej błyszczeć i są dużo miększe niż przedtem. Z początkiem września wybrałam się do fryzjera aby podciąć zniszczone końcówki, dlatego włosy są trochę krótsze niż na sierpniowym zdjęcia. Ponad tydzień temu również zafarbowałam włosy i wracam do swojego ukochanego rudego koloru, mam nadzieję, że nie wpłynie to aż tak bardzo na kondycje włosów. Pielęgnacja jak na razie niewiele się zmieniła. Wciąż używam Marokańskiej maski firmy Planeta Organica, szamponu z Love2MIX i odżywki z Garniera. Wzbogaciłam też swoją kosmetyczna kolekcje o dwie nowe odżywki Garniera - jedna z białą glinką (która moim zdaniem przepięknie pachnie i ma super działanie) a drugą z morelą i olejkiem migdałowym, której jeszcze nie jestem w stanie ocenić. Zaczęłam też używać wody brzozowej na moje wypadające włosy. A wy jak ocenicie stan moich włosów po trzech miesiącach pielęgnacji? :)

7 komentarzy:

  1. Widać że o nie dbasz :) Baardzo podoba mi się ten kolor i też mnie kusi żeby obciąć ;) I jak,pomaga Ci woda brzozowa? u mnie nie zrobiłą szału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nie zauważyłam żadnych większych zmian :) ale może jest to spowodowane tym, że używam jej dopiero od 13 września :)

      Usuń
  2. piękne włosy !
    zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aliczny kolor
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, żywy kolor masz! :-) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no efekt niezły :)) ja też się wzięłam za dbanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znacznie lepiej, widać sporą poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń