czwartek, 5 września 2013

memories

Cześć! Wybaczcie, że tak długo to trwało, ale nie mogłam się zdecydować o czym najpierw napisać. Ostatnie dwa tygodnie wakacji spędziłam w Ustroniu Morskim, a teraz wróciłam już do szkoły. Jeszcze nie mogę się przyzwyczaić do porannego wstawania, bo lekcje codziennie zaczynam od 8, ale pociesza mnie fakt, że to ostatnia klasa i mam teraz tylko dziesięć lub aż dziesięć przedmiotów. Przed wczoraj wychowawczyni uświadomiła mi, że jeśli nie liczyć świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych czy ferii zostało mi tylko 7 miesięcy na przygotowanie się do matury (straszne, czyż nie? :<) Ale nie o tym chciałam pisać! Mój długi "urlop" bo tak można go nazwać minął mi bardzo miło. Pogoda się udała, przez co zrobiliśmy dużo zdjęć, a nawet pojechaliśmy na rowerach do Kołobrzegu. Tak jak wspominałam mam masę ciekawych fotek, które chciałabym wam pokazać. W dzisiejszym wpisie stylizacja. Jakiś czas temu mama wygrzebała moją starą kurtkę jeansową, więc pomyślałam, że dokupię kawałek materiału i trochę ją odnowię. Bardzo się cieszę z finalnego efektu, a wam jak się podoba?
Założyłam konto na portalu ASK.FM także jeśli macie ochotę - pytajcie :)
spodnie - Cubus
t-shirt - MEOWclth (for no more surprises)
kurtka - no name
kapelusz - no name
okulary - Carry

11 komentarzy:

  1. śmiechem dasz radę to znać, mówię Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie rowniez za 7 miesiecy czeka maturka...najbardziej obawiam sie matmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula ;))) mnie nie matura, ale test gimnazjalny czeka ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula! A MATURA TO BZDURA:>, NIE PRZEJMUJ SIĘ:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula świetna, na maturce dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, bardzo radosne :) A matura to bzdura, na serio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w technikum więc matura czeka mnie w przyszłym roku. Wierzę w Ciebie, na pewno wszystko będzie dobrze :)
    Piękne, wakacyjne zdjęcia!. Spodobała mi się Twoja kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Nigdy nie byłam nad morzem.. Ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu, rewelacyjna koszula i piękne widoki :)

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń