niedziela, 1 grudnia 2013

aktualizacja

Cześć! Nie wierzę, że dzisiaj już 1 grudnia. Dlaczego ten czas tak szybko mija? Nawet nie zwróciłam na uwagi na to jak przeleciał mi cały ten czas. Miniony tydzień przebiegł pod znakiem próbnych matur z Operonu. Moim zdaniem egzaminy te nie należały do najprostszych nie spodziewam się świetnych wyników. Wiem, że postów nie było bardzo długo i może są tutaj osoby, które ciekawi jak przebiega moja walka o długie i zdrowe włosy. Niestety w październiku zupełnie zapomniałam o zrobieniu poglądowego zdjęcia. W tym tygodniu odwiedziłam fryzjera - podcięłam delikatnie końcówki i nałożyłam po raz kolejny farbę. Niedawno zakupiłam też dwie nowe maski jedną firmy BingoSpa, natomiast drugą Kallosa. Używam tych masek od około dwóch tygodni i wydaje mi sie, że nic spektakularnego na moich włosach nie robią, a raczej prowadzą do zupełnie odwrotnego stanu niż zamierzony, dlatego muszę je szybko zużyć i rozglądnąć się za czymś lepszym. Poniżej zdjęcie tego, co teraz możecie zastać na mojej głowie.:)

22 komentarze:

  1. Według mnie jest znaczna różnica i to w tą dobrą stronę :) Poużywaj jeszcze trochę i zobacz może będzie lepiej. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje włosy teraz wyglądają o wiele lepiej :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ponadto niedługo na moim blogu pojawi się konkurs z cudownymi nagrodami :) Zapraszam!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac efekty :) Świetny kolor :* obserwuję i zapraszam :) http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy wyglądają na wygładzone - może maski jednak dobrze działają :)

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygładzenie, wygładzeniem ale czuję, że po użyciu masek nie są już miękkie tak jak np. po marokańskiej,którą kiedyś pokazywałam na blogu :) mam wrażenie, że są strasznie szorstkie i takie gumowate :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ogromna różnica, ja mam strasznie poniszczone końcówki :((

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie piszesz ;3
    horanek-horanek.blogspot.com
    jeżeli się spodoba zapraszam do obserwacji .

    OdpowiedzUsuń
  8. ale łądne włosy♥ obserwuje teraz ty :*
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  9. o boziu jaki cudowny kolor włosów, zawsze o takim marzyłam :c
    pysiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak szybko rosną włosy! Ja ostatnio stosuje olejowanie i też widzę poprawę!

    Zapraszam do mnie do obserwowania jeśli Ci się spodoba :)
    Ja już obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... Widzę poprawę mimo wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi strasznie wolno włosy rosną ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. znaczna jest rożnica ;p mi tez wolno rosna ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Różnica bardzo widoczna :) szkoda, że mi tak szybko włosy nie rosną :(


    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko super,pozdrawiam;))
    http://manequinss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń