niedziela, 12 stycznia 2014

summer outfit

Cześć! Znowu nie odzywałam się kawał czasu. Wczoraj zgrywając mojemu tacie filmy siostry z meczu na jego przenośny dysk znalazłam swoje zdjęcia z wakacji. Zdjęcia, które robiliśmy kiedy to słońce już prawie zaszło. Większość z nich nie nadaje się do użytku ze względu na ich ostrość (czy tylko mój aparat robi takie nieostre zdjęcia?!), ale znalazłam dwa, które mogę pokazać. Mogę powiedzieć, że to taki bardzo zwykły zwyklak, no bo w sumie jak inaczej można go nazwać? Ale podoba mi się, wiec mam nadzieje, ze i Wam przypadnie do gustu chociaż odrobinkę. 
czarny, szorty, biały, t-shirt, jak, nosić, biały, wakacje, moda, zestaw, strój, lato
t-shirt - Cubus
shorty - Stradivarius
torebka - allegro
buty - Boot Square

Ostatnio, wybrałam się do jednej z krakowskich galerii w poszukiwaniu nowych spodni (oczywiście jak zwykle wszystko musi być za duże, co za ironia losu). Przechadzając się samotnie wzdłuż rzędu sklepów miałam trochę czasu na obserwacje. Nie wiem, czy zdziwi Was to co za chwilę napisze, czy nie. W każdym bądź razie widziałam tam masę dziewczyn i zauważyłam, że wszystkie są tak do siebie podobne(i nie chodzi mi tutaj o ich urodę), można by wręcz powiedzieć, że są takie same. Wszystkie w rurkach, butach oficerkach i parkach (kurtki w kolorze khaki z Bershki są w tej kategorii na prowadzeniu). Wszystko na jedno kopyto. Pomyślałam sobie wtedy, że w sumie to ja też tak wyglądam. Niczym się nie wyróżniam. Należę, do tego wielkiego szarego tłumu i nic nie mogę z tym zrobić, mimo iż czasem bardzo bym chciała. Stąd własnie obudziło się we mnie pragnienie jakiejś zmiany. Nie wiem jeszcze co to będzie za zmiana,ale kiedy już zajdzie, na pewno będziecie o tym wiedzieć. Zrobiła się wielka ściana tekstu (jak to mówi moja nauczycielka od WOKu o prezentacjach multimedialnych), ale mam nadzieje, że to przeczytacie i nie wiem, może też skłoni was to do jakiejś refleksji? 

16 komentarzy:

  1. Ale ubiór... Aż mi się zachciało lata! Super wyglądałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam te wszystkie, które chodzą w parkach od razu odechciało mi się jej kupować. Dziwi mnie to, że już nikt nie ma własnego stylu tylko kupuje to co wszyscy. 0.0
    Ładne zestaw, aż chce się wakacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebeczka ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :)
    Brakuje mi lata...

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, chce już taką pogodę jak na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam olbrzymi problem ze znalezieniem sobie spodni w swoim rozmiarze -.-
    niestety wszechobecna moda czyni nas ludźmi tak podobnymi że aż szarymi

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny blog ! Świetnie piszesz i nie tylko ! Ty jesteś świetna =3 tami-taami.blogspot.com ZAPRASZAM CIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE NA DESIGN I NAGŁÓWEK BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog obserwuje i liczę na to samo z twojej strony :*
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie, aż tęskni się za latem ! :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ootd <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Summer time <3

    lovely-jolly-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i prosty outfit. Szkoda, że teraz nie można takiego na siebie założyć. :)
    Oberwuję Twojego bloga. :)

    iyscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś śliczna zapewne zostaniesz modelka ;) Masz dobry gust :D
    +Obserwuję
    PS.Liczę na rewanż ;)
    http://young-wildd-free.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny outfit. ;)))
    http://maarta-martaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń