poniedziałek, 29 września 2014

i miss you

moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki
Cześć i czołem! Co słychać? Chyba w końcu ktoś mnie zabije za tą ciągłą nieobecność (może to by mnie nauczyło systematyczności!)/ Wróciłam! W końcu dostałam aparat z serwisu no i nie mogę teraz się skarżyć (no gdyby nie ten rozszczep szkła na filtrze UV to dałabym im 6 z plusem). 

Wakacje minęły w zastraszająco szybkim tempie, ale w sumie nie ma się co dziwić, kiedy większość czasu spędziłam w pracy. W tym roku po raz pierwszy poszłam do pracy i w sumie to podobało mi się. Poznałam wiele wspaniałych osób (zarówno tych pracujących jaki klientów :D) i nie zamieniłabym tej pracy na żadną inną (uwaga ogródku nadchodzę za rok!).

Ja tu się w sumie rozpisałam o pierdołach zamiast pisać to, czego na moim blogu dawno nie było. Mimo tego, że kalendarzową jesień już mamy  to pogoda na to nie wskazuje. Szkoda, że to jeden z ostatnich tak ciepłych dni w tym roku. Zarówno koszula jak i dżinsy pochodzą z najnowszej kolekcji Zary. Biała koszula jest moim hitem - stała się moją ulubioną rzeczą w szafie. Już od bardzo dawna chodziłam po centrach handlowych w poszukiwaniu koszuli idealnej - takiej, która nie będzie za bardzo prześwitywała i odsłaniała praktycznie całej górnej części ciała, no i wreszcie znalazłam! Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o butach. Ci, którzy mojego bloga śledzą już od dawna wiedzą, że jestem raczej zwolenniczką płaskich butów. Tych czerwonych czółenek nie mogłam sobie odpuścić - zawsze marzyłam o butach na obcasie w takim kolorze, a dodatkowo skusiła mnie wysokość obcasa, niby nie wysokie, ale też nie niskie. Dla mnie w sam raz (przynajmniej nie zostanę posądzona o to, że nie umiem chodzić w bardzo wysokich butach :D). Enjoy! :)

moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki
 koszula- Zara
spodnie - Zara
buty - allegro
torebka - allegro
okulary - Carry
naszyjnik - Apart
moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki
moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki
moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki
moda, czarna, kopertówka, biała, koszula, zielone, spodnie, fashion, strój dnia, ourfit, of, the, day, zestaw, model, rudowłosa, ruda, dziewczyna, czerwone, szpilki

6 komentarzy:

  1. SWIETNA TOREBKA
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, jesienne zdjęcia! Fajna stylizacja, ja też ostatnio zaniedbałam bloga...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny. ;)
    Świetne kolory w Twojej stylizacji, ta czerwień i zieleń. ♡
    Super torebka!

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja długo cgodziałam za swoja bialą idealną koszula i znalazłam ja rok temu w mohito- od tego czasu jest moją nieodłączna częścia garderoby :) świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń