sobota, 30 maja 2015

New cover is up!


Guys! Did you know that I added new cover on youtube? It's weird but I've always known what I wanna do in my life. You even don't know how happy I am that I'm capable to record new videos. I wasn't sure if I can handle it without this important person in my life who was responsable for filming, but here it is. I still feel a little insecure, but I know I can do everything what I want to do. Paramore is my favourite band, Hayley is my biggest inspiration (oh, now you know why my hair are red), and crushcrushcrush is one of my favourite song so.. Nothing more to say is not needed. I'm curious what would you like to hear next time. I'm waiting for some inspiration and comments about my newest video.  Hope you like it and see you soon! :)

Wiecie, że na Youtube jest mój nowy cover? To jest tak bardzo dziwne, że od dzieciństwa wiedziałam co chciałam robić w życiu. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu jestem w stanie znów nagrywać coś dla Was. Nie byłam pewna, czy będę w stanie poradzić sobie z tym bez pewnej osoby, która była odpowiedzialna za nagrania, ale jednak się udało. Wciąż czuję się trochę niepewnie, ale wiem, że mogę zrobić wszystko co chcę. Paramore jest moim ulubionym zespołem, Hayley największą inspiracją (teraz już wiecie skąd się wzięły u mnie rude włosy), a crushcrushcrush jest jedna z moich ulubionych piosenek. Nic więcej nie trzeba mówić. Jestem ciekawa, co wy chcielibyście usłyszeć następnym razem. Czekam na jakieś inspiracje i komentarze na temat najnowszego nagrania. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)



8 komentarzy:

  1. Masz przecudowny głosik♥
    Mieszkałam koło Aten w miejszej miejscowości koło plaży:)
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się jakoś specjalnie na muzyce, ale bardzo ciekawie brzmisz :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje talentu, ja glosu do spiewania nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo przyjemny głos! Świetnie ci wychodzi śpiewanie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej dziewczyno, ale masz talent *.* Pomyśl nad pisaniem piosenek, bo taki głos nie moze sie kończyć tylko na coverach ;-D

    OdpowiedzUsuń