wtorek, 2 czerwca 2015

checkered shirt

jak dbać o długie włosy, koszula, flanelowa, krata, moda, fashion, inspiracje, reserved
Hey guys! The weather is so beautiful lately! You can laugh now, because my humour depends from this important impulses. When I was 15 I was wearing only black clothes, it was in certain way a rebellion. But don't ask me why, I don't remember this period of time very well. When I went to high school I changed my style and I started wearing colorful clothes - you know, green pants and yellow jumper for example. Now when I'm 20 my outfits are really simple. Today you can see my favourite checkered shirt I bought last year. Hope you like it. :)

Cześć! Pogoda jest ostatnio piękna. Możecie się teraz śmiać, ale mój humor zależy od tego ważnego bodźca. Kiedy miałam 15 lat nosiłam tylko czarne rzeczy i to w jakiś sposób było moim buntem, tylko nie pytajcie mnie dlaczego, bo za bardzo nie pamiętam tego okresu mojego życia. Kiedy poszłam do liceum zmieniłam styl i zaczęłam ubierać sie bardzo kolorowo - wiecie o co chodzi, na przykład zielone spodnie i żółty sweter. Teraz kiedy mam 20 lat moje stylizacje są bardzo proste. Dziś możecie zobaczyć moją ulubioną koszulę w kratę, którą kupiłam w zeszłym roku. MAm nadzieję, że Wam się spodoba. :)

moda,fashion, flanelowa, koszula,krata, reserved, czarna, torebka,hm
inspiracje,moda, fashion, rude włosy, flanelowa, koszula, krata, reserved
 shirt - Reserved
jeans - Zara
bag - h&m
czarna, torebka, hm, flanelowa, koszula, krata, reserved
moda, fashion, inspiracje, flanelowa koszula, krata reserved
pics by Szłapakphotography

12 komentarzy:

  1. Jakie chudziutkie nogi! <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. w końcu udało mi się znaleźć idealnie duży model :D

      Usuń
  3. Dobrz Ci w kracie! Zastanawiałam się nad podobną koszulą, właśnie w tych barwach :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula :) uwielbiam kraty :) cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jak zobaczyłam tą koszulę to nie byłam do końca przekonana, ale jednak wróciłam po nią i teraz ciągle w niej chodzę :D dziękuję :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia i cudowna torebka!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz,ładna torebka pozdrawiam :)
    life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczna krata w naprawdę dobrym wydaniu. Pozdrawiamy - http://luksusportal.pl/

    OdpowiedzUsuń