niedziela, 7 czerwca 2015

mint dress and leather jacket

inspiracje,moda, fashion, mięta, koronkowa, sukienka, modelka, blogger, pull&bear, stradivarius, hm
I planned to share this post on Friday but I hadn't enough time to do that. Sorry. I'm just trying to relax and prepare for examination session. I'm looking at these pics and I think how things have changed. How I've changed through last year. I grew up. I'm getting older every day, and more conscious of real life. I try to find myself, but sometimes I think it's impossible. But I should come back to the main topic of today's post. It's one of my favourite dresses. I bought it when I was 17 and I still wear it! This dress has been in many places, done a lot of things . It's so comfortable. I show you a very girly outfits lately. I hope you are not tired, aren't you?

Planowałam opublikować ten post w piątek, ale nie miałam zbyt wiele czasu, żeby to zrobić. Wybaczcie. Próbuje się zrelaksować i przygotować do nadchodzącej sesji. Patrzę na te zdjęcia i myślę sobie jak wiele się zmieniło. Jak ja zmieniłam się przez ostatni rok. Dorosłam. Jestem starsza każdego dnia i bardziej świadoma życia. Próbuje się jakoś w tym odnaleźć, ale czasem wydaje mi sie, że to jest niemożliwe. Chyba powinnam wrócić do przewodniego tematu wpisu. To jest jedna z moich ulubionych sukienek. Kupiłam ją kiedy miałam 17 lat i wciąż ją noszę! Ta sukienka była już w wielu miejscach i robiła dużo rzeczy. Jest bardzo wygodna. Pokazuję Wam ostatnio wiele dziewczęcych strojów. Mam nadzieje, że jeszcze się tym nie zmęczyliście?. 

jak dbać o włosy, inspiracje, mięta, koronkowa sukienka, inspiracje, moda, fashion
moda, fashion, inspiracje, sukienka, mięta, koronka, stradivarius, bershka, hm
 dress - Pull&Bear
jacket - Stradivarius
bag - h&m
skóra, kurtka, stradivarius, selfie, jak zrobić dobre zdjecie

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, megaaa mi się podoba! <3
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię skórzane kurtki, Twoja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! Ja również mam podobna sukienkę ale jakoś nie pozmyślam aby ją połączyć z skórzana kurtką! Inspirujesz!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń