środa, 24 czerwca 2015

new in

I told you lately that I'm preparing for Oslo and Gran Canaria trips. I've already started my vacation so I have time to buy the most important stuff. I could say that they are crucial. I needed some clothes and cosmetics, but I bought few campera items also 'cause I want to take a good pics. Today I'm going to show you my newest clothes. Hope you like it.

Mówiłam ostatnio o tym, że przygotowuję się do Oslo i na Gran Canarie. Właśnie zaczęłam swoje wakacje i mam czas na to, żeby kupić najpotrzebniejsze rzeczy, mogłaby powiedzieć, że są one niezbędne. Potrzebowałam trochę ubrań i kosmetyków, ale kupiłam również parę sprzętów do mojego aparatu, bo chciałabym zrobić dobre zdjęcia. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie ubrania sobie sprawiłam, mam nadzieję, że się Wam spodobają.
biała spódnica,haftowana, haft, Zalando, moda
This beautiful white skirt I got from Zalando. I'm really glad. The skirt is 100% cotton. It's plain and slight. Look at this gorgeous pattern. It looks so girly.

Tą piękną białą spódnicę dostałam od Zalando. Jestem bardzo zadowolona. Sukienka jest w całości z bawełny - jest prosta i lekka. Spójrzcie na ten wspaniały wzór, jest bardzo dziewczęcy.
pasiasta spódnica, biel, granat, bershka, spódnica w paski, moda
I totally fall in love with this striped skirt. It comes from Bershka. The skirt is really short, and for the first time XS size was too small for me. You cannot see any patterns on my blog lately. There's only white or black, or both in one outfit. I saw this skirt for the first time at their official site and I knew it will be mine. I had a problem because I couldn't find anything in my wardrobe what would perfectly fit for this skirt, but finally I found the idea!

Zakochałam się w tej pasiastej spódnicy. Zakupiłam ją w Bershce. Jest bardzo krótka i po raz pierwszy rozmiar XS był na mnie zbyt mały. Nie widzicie ostatnio na moim blogu żadnych wzorów. Tylko biały lub czarny, albo oba kolory w jednej stylizacji. Zobaczyłam tą spódnicę na oficjalnej stronie sklepu i wiedziałam, że będzie moja. Miałam mały problem,ponieważ nie mogłam nic znaleźć w mojej szafie co mogłoby do niej idealnie pasować, ale w końcu udało mi sie znaleźć jakiś pomysł.
koronkowa, biała, sukienka, dziewczęca, terranova, moda
Terranova lace dress. I've already had two but this dress was too beautiful to left it in store all alone. The material is really thin and I think it will be perfect for hot days.

Ta koronkowa sukienka pochodzi ze sklepu Terranova. Mam już dwie koronkowe sukienki, ale ta była zbyt piękna an to, żeby zostawić ją w sklepie. Materiał jest bardzo cienki, dlatego myślę, że będzie idealna na gorące dni.
koszulki, basic, Takko fashion, moda, inspiracje
 Cotton tees from Takko fashion. I saw this lime t-shirt and I imagined it with my leather Stradivarius jacket. You didn't know but lime is one of my favourite colors.

Bawełniane koszulki kupiłam w Takko fashion. Zobaczyłam tą limonkową koszulkę i wyobraziłam ją sobie z moją skórzana kurtką ze Stradivarius'a. Pewnie o tym nie wiecie, ale ten kolor jest jednym z moich ulubionych.
crop top,biel, hm, h&m, moda, inspiracje, fashion, stylowe, modne
Last but not least - h&m crop top. I had some problems to find my size, but it finally happened. I bought it in 3rd mall, I've visited.. But I'm so happy after all.

Crop top z h&m/u. Miałam małe problemy, żeby znaleźć swój rozmiar, ale na szczęście to sie stało. Kupiłam ją dopiero w trzecim centrum handlowym, które odwiedziłam. Mimo wszystko jestem bardzo szczęśliwa. :)

9 komentarzy:

  1. sliczne ciuszki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/zielono-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga spódniczka super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, a co najważniejsze - bardzo uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, kocham ten styl! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczne, dziewczece rzeczy :) podobaja mi sie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice selection dear xx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your new items!
    Great job

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga spódniczka i biały crop top jak najbardziej w moim stylu:) Świetne nowości:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekunda, a dla mnie ogromna szansa. Z góry bardzo dziękuję:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń