sobota, 20 czerwca 2015

White dress

kapelusz słomkowy, h&m
Hi! I won't write a long essay to you. Just couple of words. I don't wear this white dress because I'm getting married, I just love wearing white when it's so hot outside. It was the best choice I could've done. We took these pictures over two weeks ago with Agata and Karolina. Temperature was so high - over 30 degrees. Before we've taken snaps we had eaten the best hot dogs ever. We haven't seen for so long and there was a vast amount thing that we wanted to tell each other. So yep, here it is - the lace, white dress. It's perfect for summery time. I bought a hat lately and I hope it suits me. What do you think?

Cześć! Nie będę sie dziś zbytnio rozpisywała. Dosłownie parę słów. Nie noszę tej sukienki, bo wychodzę za mąż. Po prostu lubię nosić biel, kiedy na zewnątrz jest tak bardzo gorąco. To była najlepsza decyzja, którą mogłam podjąć. Zrobiłyśmy te zdjęcia ponad dwa tygodnie temu razem z Agatą i Karoliną. Temperatura na zewnątrz była bardzo wysoka - ponad 30 stopni. Zanim zrobiłyśmy te fotki, poszłyśmy zjeść najlepsze hot dogi na świecie. Nie widziałyśmy się bardzo długo, więc była ogromna ilość rzeczy,którą chciałyśmy sobie powiedzieć. Więc oto i jest - biała, koronkowa sukienka. Jest idealna na letni czas. Kupiłam sobie ostatnio kapelusz i mam nadzieje, że mi pasuje. Co myślicie?
Kraków, koronkowa sukienka, moda, kapelusz słomkowy, czarne sandały
kapelusz słomkowy, h&m
Photo: Agata Ślipek
dress and hat - h&m

By the way I'm preparing for Oslo and then for Gran Canaria trips. July is going to be fascinating, full of sightseeing, eating good and fresh food and spending time with my family. I'm going to take a lot of pics so I guess you will see some photo diaries in August. Can't wait!

Swoją drogą, już przygotowuję się do wycieczki do Oslo i na Gran Canarie. Lipiec będzie bardzo ekscytujący, pełen zwiedzania, dobrego jedzenia i spędzania czasu wspólnie z rodziną. Mam w planach zrobienie masy zdjęć, więc myślę, że powinniście się szykować na dużą ilość "Pamiętników z Wakacji". Nie mogę się doczekać!
koronkowa sukienka,kapelusz słomkowy, h&m, lato Kraków, moda, inspiracje

7 komentarzy:

  1. jasne ubrania latem sprawdzają się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pdoobny kapelusz i tak - świetnie Ci w nim :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny look. podoba mis ie takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz, wcale nie ''slubnie''. Biale sukienki sa genialne!
    :)

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience! Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/half-up-half-down-bun.html
    Będzie mi milo, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń